5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28003
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2365

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود گزارش كارآموزي دستگاه كنترل نوع 58

دانلود گزارش كارآموزي دستگاه كنترل نوع 58

0 2.4k
دانلود گزارش كارآموزي دستگاه كنترل نوع 58

با دانلود گزارش كارآموزي در مورد دستگاه كنترل نوع 58 در خدمت شما عزیزان هستیم.این گزارش كارآموزي دستگاه كنترل نوع 58 را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود گزارش كارآموزي دستگاه كنترل نوع 58 ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:گزارش كارآموزي در مورد دستگاه كنترل نوع 58

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:58 صفحه

قسمتی از فایل:

 

دستگاه كنترل نوع 58

از اين دستگاه جهت ثبت و كنترل فشار حرارت-جريان و ارتفاع سطح نفت استفاده مي شود و در اطاق فرمان نصب مي شودو به طور كلي بدو صورت ميتوان از آن استفاده نمود :خودكار Autoو دستي manuly. براي تغيير دادن دستگاه از خودكار به به دستي بروش زير عمل كنيد:

1-كليد انتقال دهنده را روي  Sealقرار ميدهيد

2-تنظيم دلخواه را حركت دهيد تا در مقابل نشان دهنده فشلر هواي بازده قرار گيرد.

3-كليد انتقال دهنده را روي حالت دستي  Manقرار دهيد در اينحالت فشار هواي بازده بوسيله تنظيم دلخواه تغيير مي كند .

براي تغيير دادن دستگاه از دستي به خودكار به روش زير عمل كنيد:

1-كليد انتقال دهنده را روي  SEALقرار دهيد.

2-تنظيم دلخواه را حركت دهيد تا مقابل قلم ثبت كننده قرار بگيرد.

3-كليد انتقال دهنده را روي  Autoقرار دهيد.

توجه(1) در موقع تغيير دادن كليد انتقال به روي Sealميبايست متوجه فشار هواي بازده باشيد چنانچه شروع به كاهش نمود اداره تعمييرات و ابزار دقيق را در جريان قرار دهيد :

(2) در صورتيكه اداره تعميرات ابزار دقيق بخواهند دستگاه را تنظيم صفر نمايند ميبايست دستگاه را روي حالت دستي قرار دهيد.

شيرها VALVES

در واحدهاي بهره برداري بنا بتناسب كاري كه انجام ميدهند شيرهاي مخصوص بهمان كار را بكار ميبرند كه بطور كلي بشرح ذيل خلاصه ميشوند:

1-در محاهايي كه بخواهند جريان را سريع قطع و وصل كنند از شيرهاي ذيل استفاده مي نمايند .

الف:شيرهاي دروازه اي Gate valesكه در دو نوع مختلف ساخته ميشوند :

شيرهايي كه در اثر بازو بستن ميله اصلي آن بالا ميايد بنام (OS@Y=Outside-Screw@Yoke)شيرهايي كه در اثر بازو بستن ميله اصلي آن تغيير نميكند بنامN.R.S=Non Rising-Stemg  شيرهاي سماور Plug orcock valves از اين نوع شيرها بيشتر جهت تخليه دستگاههاي تفكيك و مخازن استفاده ميكنن .

در محلهايي كه كه اهميت كار زياد ميباشد از شيرهاي سماوري نوع نشت بند دو طرفه استفاده ميكنند بنام Block @ Bleed or Twin Seal Valves. اين شير در موقع بسته شدن از دو طرف داراي نشت بند ميباشد و روي بدنه آن شيري نصب شده است كه در صورتيكه نشت بندها خراب شوند در موقع بسته بودن چنانچه اين شير را باز كنيم مايع خارج ميشود و بدينوسيله متوجه ميشوند شير كاملا بسته نشده است از اين شيرها در واحدهاي بهره برداري كه بخواهند نفت خروجي را به تلمبه خانه ها و پالايشگاهها ارسال نمايند استفاده ميكنند و دسته آن يا مستقيم به شير وصل است يا اينكه به وسيله چرخ دنده كه در ر دو صورت مي توان آن را قفل نمود و در بالاي شير ضامني قرار دارد كه باز و بسته بودن شير را نشان ميدهد (چنانچه در جهت لوله قرار گيرد شير باز و در صورتيكه در جهت عمود بر لوله قرار گيرد شير بسته است ).

2-جهت كم و زياد كردن مقدار جريان يا فشار از شيرهاي ذيل استفاده ميكنند :

الف:شيرهاي كروي Glope valve از اين نوع شيرها بيشتر در جاهايي استفاده ميشود كه بخواهند اختلاف فشاري در دو طرف شير ايجاد كنند يعني در صورتي شير كاملا باز باشدبنا به ساختمان داخلي شير افت فشاري را ايجاد مي نمايد .

نوع ديگر آن شير كروي زاويه اي  Angle globe V.ميباشد در جاهايي كه بخواهند جريان نفت را تغيير جهت دهند و از زانو استفاده نكنند .


5,000 تومان