4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 27620
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2330
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مالیات بر درآمد

دانلود تحقیق درمورد مالیات بر درآمد

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد مالیات بر درآمد

با دانلود تحقیق در مورد مالیات بر درآمد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مالیات بر درآمد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مالیات بر درآمد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مالیات بر درآمد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

 ماليات بردرآمد املاك مالياتي است كه بردرآمد شخص حقيقي يا حقوقي ناشي از واگذاري حقوق خودنسبت به املاك واقع در ايران ، اعم از نقل وانتقال قطعي ، واگذاري محل (سرقفلي) و يا اجاره و رهن آن ، با مدنظر قراردادن معافيت هاي مقرر درقانون تعلق ميگيرد . نرخ مالياتي برانتقال املاك 5% ارزش منطقه اي ملك ، نرخ حق واگذاري محل ( سرقفلي ) 2% ارزش معامله طبق ماده 59 قانون م.م مصوب 27/11/80 ونرخ ماليات به اجاره وفق مقررات ماده 131 ق.م.م از 15 تا 35% ميباشد .

مدارك مورد نياز سرقفلي :

1- تسليم تصوير قولنامه و سند مالكيت مورد معامله حسب مورد

2- تصويرشناسنامه خريدار و فروشنده

3- تكميل فرم تعهدخريدار و فروشنده

نحوه رسيدگي :

پس از تسليم استعلام يا تقاضاي منظم به مدارك، سرمميز دستور رسيدگي را صادر مينمايد . حوزه مالياتي پس از كنترل مدارك و بررسي و تحقيق درخصوص كم وكيف معامله نسبت به تهيه گزارش درآمد مشمول ماليات حق واگذاري وفق مقررات اقدام و جهت اظهارنظر نزد سرمميز ارسال مينمايد ، پس از اظهارنظر سرمميز نسبت به صدور برگ تشخيص و ابلاغ آن اقدام ودرصورت تمكين ويا توافق با مميزكل و پرداخت ماليات ، گواهي لازم صادر خواهد شد .

 

زمان لازم :

زمان لازم براي صدور گواهي درصورت تمكين يا توافق واريز مبلغ مورد اختلاف به سپرده حداكثردو روز ميباشد .


4,000 تومان