10,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 27187
  • فرمت فایل دانلودی : .pdf
  • تعداد مشاهده : 2549
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود جزوه بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری جزوه 1

دانلود جزوه بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری جزوه 1

0 2.5k
دانلود جزوه بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری جزوه 1
📚 جزوه یا خلاصه: بازاریابی و مدیریت بازار
🖊 مولف: حسن الوداری

نام فایل:جزوه بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری

فرمت فایل:pdf باکیفیت بالا

تعداد صفحات فایل:271 صفحه

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای فایل جزوه بازاریابی و مدیریت بازار اثر حسن الوداری کاملترین جزوه حال حاضر در فرمت فایل pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.

قسمتی از فایل:

 فصل اول مفاهيم مديريت بازار هدف کلي هدف کلي اين فصل آشنايي دانشجو با مفاهيم اساسي، هد ا اف و س فل فه هاي مديريت ب ري ازا ابي و همچنين نش اخت و يظا ف م يرد ان ب ري ازا ابي در موسسات مي باشد. هدفهاي رفتاري: از دانشجو انتظار مي رود پس از مطالعه اين فصل تب واند: -1 مفاهيم اساسي بازاريابي را نام برده و هر کدام را شرح دهد. 2 -بازارياب بازاريابي را ر تع يف رک ده و ر ف ايند ر مدي يت بازارياب بازاريابي را توصيف نمايد. -3 وظايف مختلفي را که مديران بازاريابي موسسات ايفا مي کنند، توضيح دهد. -4 فرق اساسي فلسفه هاي موجود در مديريت بازاريابي را بيان نمايد. -5 اهداف نظام بازاريابي را نام برده و هر يک از آنها را تجزيه و تحليل نمايد. تعريف بازاريابي و مديريت بازار بازاريابي و مديريت بازار يکي از شاخه هاي مهم دانش مديريت است که وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواسته هاي س ان اني و رفع ه آن ا از ري ط ق ر ي ف ا ند مبادله منابع ميباشد. ضرورت بازاريابي: 1 -ي افزا ش ين ازها و بالاخص و س خ ا تههاي رو و زافز ن انسانها ان ان ا 2 - کمبود منابع


10,000 تومان