4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 26215
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1775

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله وظيفه مادر و تربيت فرزند در سال‌هاي آغاز زندگي

دانلود مقاله وظيفه مادر و تربيت فرزند در سال‌هاي آغاز زندگي

0 1.8k
دانلود مقاله وظيفه مادر و تربيت فرزند در سال‌هاي آغاز زندگي

با دانلود مقاله در مورد وظيفه مادر و تربيت فرزند در سال‌هاي آغاز زندگي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله وظيفه مادر و تربيت فرزند در سال‌هاي آغاز زندگي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله وظيفه مادر و تربيت فرزند در سال‌هاي آغاز زندگي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد وظيفه مادر و تربيت فرزند در سال‌هاي آغاز زندگي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

خوشحالي يا بد حالي، بهروزي يا سيه روزي هر يك از انسان‌ها در گرو «تربيت» است و اين مهم به عواملي همچون ساختار فرهنگي خانواده (پدر، مادر، برادر، خواهر، دايي، عمه، خاله، عمو و ديگر بستگان نزديك سببي و نسبي)، محيط آموزشي، محيط زندگي، محيط كار، حاكميت سياسي كشور و كم و كيف تعليمات بستگي دارد. اين عوامل با يكديگر ارتباط طولي و تكميلي دارند و در عين حال مي‌توانند همديگر را خنثي  يا تخريب كنند به هر جهت همه اين عوامل به نوعي در قبال انسان و تعليم و تربيت او مسئولند و در اين بين، مسئوليت پدر و مادر نسبت به فرزندش، پيشتر و مهمتر از ديگران است. و البته نقش مادران جايگاه مخصوص به خود را دارد چرا كه اخلاق اعضاي جامعه، به اخلاق مادران وابسته است. در اثر فعاليت اخلاقي، اجتماعي و فرهنگي مادر، تمدني انساني و معنوي يا تصنعي و ماشيني پديد مي آيد. خشونت‌ها، سبك سري‌ها، لجاجت‌ها  حدود زيادي بستگي به طرز فكر مادر دارد. جامعه بي‌تفاوت يا حساس، تمدني ويرانگر يا آباد كننده بستگي به افراد دارد كه در دامان مادران رنگ و خوي گرفته‌اند. صلح‌ها و جنگ‌ها غالبا از درون خانواده به ويژه مادران پايه‌گذاري مي‌شود.

وظايف مادر در دوران جنيني (تغذيه)

اگر چه پدر و مادر در ساختمان اصلي كودك، سهيم مي‌باشند، زيرا تخمك زن و اسپرم مرد بايد فرزند را بسازند ولي مادر، از نظر اينكه متجاوز از نه ماه بايد جنين را در رحم خود نگاه دارد، به شرايط زندگي جنين مستقيما موثر است.

4,000 تومان