4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25807
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1937

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله جلوگیری از اسراف مواد غذایی با بسته بندی مناسب

دانلود مقاله جلوگیری از اسراف مواد غذایی با بسته بندی مناسب

0 1.9k
دانلود مقاله جلوگیری از اسراف مواد غذایی با بسته بندی مناسب

با دانلود مقاله در مورد جلوگیری از اسراف مواد غذایی با بسته بندی مناسب در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله جلوگیری از اسراف مواد غذایی با بسته بندی مناسب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله جلوگیری از اسراف مواد غذایی با بسته بندی مناسب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد جلوگیری از اسراف مواد غذایی با بسته بندی مناسب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

 امروز به دنبال جستجوی مطلبی در اینترنت، بطور اتفاقی به وبلاگ آقای "مسعود قاسمی" برخوردم. مقاله ام با عنوان "جلوگیری از اسراف مواد غذایی با بسته بندی مناسب" را (که در سال ۱۳۸۳ در "اولین همایش روش های پیشگیری از اتلاف منابع ملی"، تهران- فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران ارائه کرده بودم) در آن جا یافتم. خوشحالم که از مقاله ام استفاده شده است ولی تعجب کردم که هیج اسمی از صاحب مقاله و یا نام کنفرانس برده نشده است. صداقت علمی و کاری که لازمه هر گونه فعالیت علمی و فرهنگی است، حکم می کند که دقت بیشتری در نوشته هایمان داشته باشیم. در صورت تمایل، این مقاله را در ادامه مطلب بخوانید. 

چكيده

مواد زيستي (biological materials) كه بيشتر مواد غذايي از آن مشتق مي شوند در صورت وجود فرصت كافي، بويژه وقتي كه در شرايط نا مطلوب قرار گيرند، فاسد مي شوند. فساد در اصل ناشي از تخريب ميكربي و يا واكنشهاي شيميايي است كه موجب تغييراتي در محصول مي شود و ممكن است كيفيت آن را كاهش داده و خطر بالقوه اي براي سلامتي گردد و سرانجام به زيان اقتصادي قابل توجهي منتهي شود. يكي از راهكارهاي مهم در به حداقل رساندن فساد مواد غذايي، استفاده از بسته بندي صحيح و متناسب با محصول در تمامي مراحل توليد ماده غذايي است. در حقيقت بسته بندي نظام بهم پيوسته اي از آماده سازي كالا براي حمل و نقل، توزيع، نگهداري، فروش و مصرف نهايي آن مي باشد. 

4,000 تومان