4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25769
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2000

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مکانيک و رايانه

دانلود مقاله مکانيک و رايانه

0 2k
دانلود مقاله مکانيک و رايانه

با دانلود مقاله در مورد مکانيک و رايانه در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مکانيک و رايانه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مکانيک و رايانه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مکانيک و رايانه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

 روند تأثیرپذیری مهندسی مکانیک

ظهور [[رایانه]]‌‌ها و توسعه‌ی فن‌آوری رایانه‌ای، مهندسی مکانیک را تا حدّ زیادی تحت تأثیر قرار داده است. تخته‌های ترسیم مهندسی جای خود را به روش‌های [[طراحی به کمک رایانه]] (CAD) داده‌اند و نرم‌افزارهای محاسباتی پیچیده و توانمند، مهندسان مکانیک را قادر ساخته‌اند تا بتوانند مسئله‌های تخصصی پیچیده را به گونه‌ای مطلوب و کارا حل نمایند.

هم‌چنین، نگرانی‌هایی فزاینده‌ای که در مورد محیط زیست و حفظ آن برای نسل‌های آینده وجود دارد، سبب شده است تا مهندسان مکانیک، در طراحی‌ها و فرآیندهای ساخت خود، مسئله‌ی حفظ محیط زیست و بهره‌وری بهینه از انرژی‌ها و تولید فرآورده‌های قابل [[بازیافت]] و دوست‌دار محیط زیست را لحاظ کنند.

 

آینده‌ی شغلی مهندسی مکانیک

چشم‌انداز شغلی مهندسان مکانیک، امیدبخش و بااستحکام است. برای مثال، در [[ایالات متحده‌ی امریکا]]، رشد شغل‌ها و حرفه‌های مربوط به مهندسی مکانیک، هر سال حدود ۱۶٪ (۳۵ هزار شغل) است و انتظار می‌رود این آهنگ رشد تا سال ۲۰۰۶ میلادی حفظ شود.

مهندسان مکانیک از روزگاران گذشته تا به امروز، اغلب در بخش‌های صنعتی زیر نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند:

هوا فضا، خودروسازی، واحدهای شیمیایی، رایانه و [[الکترونیک]]، ساختمان‌سازی، انواع فرآورده‌های مصرفی، انرژی، مشاوره‌ی مهندسی و بخش‌های دولتی.

هم‌چنین صنعت پزشکی و داروسازی، فرصت‌های شغلی هیجان‌انگیزی را برای مهندسان مکانیک به وجود آورده‌اند تا نیروها و دانش‌های زیستی را در هم بیامیزند


4,000 تومان