4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25695
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2599

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سيستم انتقال قدرت

دانلود تحقیق درمورد سيستم انتقال قدرت

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد سيستم انتقال قدرت

با دانلود تحقیق در مورد سيستم انتقال قدرت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سيستم انتقال قدرت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سيستم انتقال قدرت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سيستم انتقال قدرت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

 سيستم انتقال قدرت

جعبه دنده براي حفظ حركت نرم و روان تمام چرخ دنده ها و محورها نياز به روانكاري دارد اين كار با پر كردن محفظه جعبه دنده به طور جزئي با روغن چرخ دنده غليظ انجام مي شود.  
چنانچه با نشتي روغن مواجه شديد تا پيش از برطرف كردن آن كلاج را عوض نكنيد زماني كه محفظه هاي كلاج با روغن كثيف شده اند چاره اي جز تميز كردن آن نيست اما تنها راه برگرداندن عملكرد مناسب كلاج تعويض ديسك است

سيستم انتقال قدرت دو وظيفه را در اتومبيل به عهده دارد: انتقال قدرت از موتور به چرخ هاي محرك و تغيير مقدار گشتاور. در تشريح سيستم انتقال قدرت به كرات از دو عبارت توان و گشتاور استفاده مي شود كه توضيح كوتاهي درباره هركدام ضروري به نظر مي رسد. عبارت «توان» نرخ يا سرعت انجام كار است. «تورك» يا گشتاور به زبان ساده يعني گردش نيرو. با توجه به ارتباط بين دور موتور و توان، وجود جعبه دنده هاي چند نسبته ضروري است چرا كه موتور اتومبيل بيشينه توانش را در سرعت هاي معين تحويل مي دهد كه البته منظور از سرعت همان RPM يا دور در دقيقه است.     

4,000 تومان