4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22884
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2611

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله اقامه نماز مؤلفه چه کساني است؟

دانلود مقاله اقامه نماز مؤلفه چه کساني است؟

0 2.6k
دانلود مقاله اقامه نماز مؤلفه چه کساني است؟

با دانلود مقاله در مورد اقامه نماز مؤلفه چه کساني است؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله اقامه نماز مؤلفه چه کساني است؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله اقامه نماز مؤلفه چه کساني است؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد اقامه نماز مؤلفه چه کساني است؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

 

خداي منان از روي لطف بي پايان بر آدميان منّت نهاده، به آنها اجازه معراج به عالم ملک و ملکوت عطا فرموده و نماز را نردبان ترقي و ابزار ارتقاء به عالم بالا قرار داده است.

 

انسان خاکي که همواره اسير اميال نفساني و غرايز حيواني است، به هنگام نماز پرده هاي ظلماني جهان ماده را کنار مي زند، جاذبه دست و پاگير کره خاکي را مي شکند، موانع نيرومند عالم شغلي را از جلوي پايش بر مي دارد و به جهان بالا راه مي يابد، با خداي خود بي واسطه سخن مي گويد، و درد دل مي نمايد و خود را از چنگال نفس و شيطان مي رهاند.

 

نماز اوج معراج انسان، راز و نياز با خداي سبحان، موجب نزول رحمت يزدان، سنگر مبارزه با نفس و شيطان، بازدارنده انسان از خطا و عصيان، وسيله ي تقرب پارسايان و رمز بندگي مخلصان است.

 

 

نمازگزاران چه کساني هستند؟

 

در قرآن کريم  ضمن آياتي خداي متعال نمازگزاران واقعي را معرفي مي نمايد و اينکه اقامه نماز چه تأثيري در زندگي مادي و معنوي انسان دارد را ذکر مي کند که بدين وسيله اهميت اقامه نماز را بيان مي دارد.

 


4,000 تومان