4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22735
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2494

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله علل عدم اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده و بيان علل تعليق اين قانون

دانلود مقاله علل عدم اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده و بيان علل تعليق اين قانون

0 2.5k
دانلود مقاله علل عدم اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده و بيان علل تعليق اين قانون

با دانلود مقاله در مورد علل عدم اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده و بيان علل تعليق اين قانون در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله علل عدم اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده و بيان علل تعليق اين قانون را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله علل عدم اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده و بيان علل تعليق اين قانون ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد علل عدم اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده و بيان علل تعليق اين قانون

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

 1 بيان مساله:

يکي از مهم ترين مشکلات ساختاري اقتصاد کشور، ضعف نظام مالياتي است. شرايط اين نظام به گونه اي است که کمتر مي توان نشانه هايي از يک نظام مالياتي کارآمد در آن پيدا کرد. چرا که اگر کارآيي را انجام درست کار بدانيم، نظام مالياتي ايران کار خود را درست انجام نمي دهد. به عبارت ديگر اين نظام فاقد شاخص هاي اثبات کننده انجام درست کار يعني دقت، سرعت و حداقل هزينه است.

 در حاليکه در اکثر کشورها يکي از منابع اصلي درآمد دولت ماليات است که تحت عناوين مختلف وصول مي شود و درآمد حاصل از ماليات بخش قابل ملاحظه اي از بودجه دولت ها را تشکيل مي دهد و در کشورهايي که ماليات از نظام قانوني و مردمي برخوردار است بيش از 60 درصد بودجه عمومي را تشکيل مي دهد.

 در اقتصاد ايران متناسب با رهنمودهاي کلي برنامه سوم توسعه، به منظور کاهش اتکاي بودجه دولت به درآمد نفت، مقرر شد تا سهم درآمدهاي مالياتي در ترکيب منابع درآمدي دولت با گسترش پايه هاي مالياتي از طريق وضع ماليات بر ارزش افزوده افزايش يابد.

 از اين رو متناسب با مفاد ماده 59 قانون برنامه سوم توسعه، سازمان امور مالياتي کشور زير نظر وزارت امور اقتصادي و دارايي تأسيس شد که از جمله وظايف اين سازمان در راستاي اصلاح و تحول نظام مالياتي، وضع ماليات بر ارزش افزوده است.


4,000 تومان