4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22368
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2772

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد خصوصيات اخلاقی

دانلود تحقیق در مورد خصوصيات اخلاقی

0 2.8k
دانلود تحقیق در مورد خصوصيات اخلاقی

با دانلود تحقیق در مورد خصوصيات اخلاقی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خصوصيات اخلاقی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خصوصيات اخلاقی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خصوصيات اخلاقی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

 انسان يك موجود اخلاقي است و اخلاق به صفات و افعال زشت و زيبا اطلاق مي شود و گاهي صرفاً در مورد اخلاق و صفات نيك بكار مي رود. انسانها داراي يك جوهر قدسي هستند كه از آن اموري مطلوب و خواستني به نام ارزش تراوش مي شود او را به عنوان يك موجود اخلاقي نمودار مي سازد كه ساير جانداران از آن بي بهره اند.

توانايي

يكي از ابعاد وجود آدمي قدرت يا توانايي است قدرت به معناي عام يعني هر گونه نيرويي كه مي تواند مبدا و منشا كامل هر اثري شود و به معناي خاص قدرت عبارت از توانايي بر انجام كاري با آگاهي و آزادي مي باشد. همچنين قدرت يا توانايي شامل قدرت فيزيكي يا مادي است كه در همه موجودات انسان و غيره انسان وجود دارد. قدرت غيرمادي نظير قوا و كيفيات گوناگون نفساني مانند علم تمايل و غيره خاص انسان است.

تغيير پذيري شخصيت انسان

يكي ديگر از ويژگيهاي انسان قابليت شكل گيري گوناگون شخصيت است انسان به گونه اي آفريده شده است كه مي تواند با آگاهي و آزادي در محدوده اي نسبتاً گسترده راه خويش را برگزيند و در همان راه منتخب خود شخصيت و هويت فكري اخلاقي و فرهنگي خويش را شكل دهد.


4,000 تومان