4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22293
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2111

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله کار بصورت مجتمع از یک دیدگاه تربیت بدنی

دانلود مقاله کار بصورت مجتمع از یک دیدگاه تربیت بدنی

0 2.1k
دانلود مقاله کار بصورت مجتمع از یک دیدگاه تربیت بدنی

با دانلود مقاله در مورد کار بصورت مجتمع از یک دیدگاه تربیت بدنی در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله کار بصورت مجتمع از یک دیدگاه تربیت بدنی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله کار بصورت مجتمع از یک دیدگاه تربیت بدنی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد کار بصورت مجتمع از یک دیدگاه تربیت بدنی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

 بسیاری از دروس رسمی در هنگام تدریس به "موضوعات" مجزایی تقسیم می شوند که این موضوعات از نظام های علمی و آکادمیکی مانند ریاضیات، هنر و تاریخ گرفته شده اند. اگر چه که این نحوه تدریس مزایای خاص خود را دارد، اما از دهه 60 میلادی به بعد بخاطر پراکندگی زمانبندی و فقدان ارتباطش با "زندگی واقعی" افراد جوان مورد انتقاد قرار گرفت. مدرسین تا به امروز بر سر دیدی کلی تر از دانش که از طریق یک برنامه تحصیلی مجتمع ممکن می شود، به بحث پرداخته اند. مثلا Bears پیشنهاد می کند که:

یادگیری اصلی هنگامی رخ می دهد که مردم تجربیات را "مجتمع" کنند و آن ها را با بینش خود درک کنند. علاوه بر آن، مهترین تجربیات آنهایی هستند که با سؤالات کاوش گرایانه آمیخته شده اند و از طریق روند مجتمع کننده عمل، تعامل و واکنش، مردم امکان ساخت مفاهیم را در جواب به سؤالات و ارتباطاتشان را بدست می آورند.


4,000 تومان