4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21734
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2347

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله یک بازنگری C

دانلود مقاله یک بازنگری C

0 2.3k
دانلود مقاله یک بازنگری C

با دانلود مقاله در مورد یک بازنگری C در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله یک بازنگری C را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله یک بازنگری C ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد یک بازنگری C

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 این ضمیمه به عنوان کمکی به برنامه‌نویسان C با شناسایی جنبه‌های مختلف زبان تهیه شده است. به این طریق، این ضمیمه به عنوان یک راهنما است و آموزشی نیست.

 

سرمنشاءهای [برنامه] C

زبان برنامه‌نویس C در اولین بار به وسیله دنیس ریتج (Dennis Ritch) بر روی یک DEC.PDP-11 که از سیستم‌عامل UNIX استفاده می‌کرد. اختراع گردید. زبان C دنبالة زبانی با نام BCPL است که هنوز در اروپا بیشترین استفاده از آن می‌شود. BEPL به وسیلة مارتین ریچارد (Martin Richard) به وجود آمد و به وسیلة زبان B تحت تأثیر قرار گرفت. که توسط کن تامپسون (Ken Thompson) اختراع شد و به ایجاد زبان C منجر گردید.

برای سالهای متمادی استاندارد دی فاکتور (de factor) برای C، استانداردی بود که به وسیله ورژن‌ ۵ سیستم عامل UNIX پشتیبانی می‌شد و در برنامه‌نویسی C که به وسیلة برایان کرنافن (Brian Kernighan) و دنیس ریچ (Dennis Ritch) نوشته شده بود توضیح داده می‌شد و به وسیله (Englewood cliffs: Prentice-Hall.Inc.,1978) [منتشر گردید]. در هنگامی که محبوبیت کامپیوترهای کوچک افزایش یافت تعداد زیادی از کارکردهای C خلق شد. اکثریت این کارکردها در سطح کد با یکدیگر قابل تعویض بودند بنابراین چون استانداردی وجود نداشت اختلاف به وجود می‌آمد.


4,000 تومان