4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21674
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1849

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مقدمه‌اي بر كاربردهاي فناوري RFID در مديريت انبار

دانلود مقاله مقدمه‌اي بر كاربردهاي فناوري RFID در مديريت انبار

0 1.8k
دانلود مقاله مقدمه‌اي بر كاربردهاي فناوري RFID در مديريت انبار

با دانلود مقاله در مورد مقدمه‌اي بر كاربردهاي فناوري RFID در مديريت انبار در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مقدمه‌اي بر كاربردهاي فناوري RFID در مديريت انبار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مقدمه‌اي بر كاربردهاي فناوري RFID در مديريت انبار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مقدمه‌اي بر كاربردهاي فناوري RFID در مديريت انبار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 در جريان سريع توسعه فناوري شناسايي از طريق امواج راديويي (RFID)، انبارها و سيستم‌هاي توزيع بسيار مورد توجه مي‌باشند. اين فناوري موفق شده است تا قابليت‌ها و كارايي خود را به عنوان يك ابزار مقرون‌به‌صرفه در صرفه‌جويي در زمان، بهبود عملكرد و ميدان‌عمل، كاهش هزينه‌هاي نيروي انساني و منابع مورد نياز فعاليت‌هاي مختلف در مديريت انبار ثابت نمايد. اين مقاله مقدمه‌اي بر نحوه بكارگيري فناوري RFID در مراكز نگهداري و توزيع و در نهايت معرفي انبارهاي هوشمند (Intelligent Warehouse) مي‌باشد.

فناوري RFID مي‌تواند براي بسياري از عمليات معمول مديريت كالا در انبارها و شبكه‌هاي گسترده توزيع مورد استفاده قرار گيرد، ازقبيل: ورود و دريافت، طبقه‌بندي، جانمايي و مديريت نگهداري، برداشت و تحويل، خروج و انتقال. با بررسي دقيق فرآيندها و خصوصيات سيستم و همچنين طراحي و انتخاب مناسب تجهيزات، اين فناوري مي‌تواند با قابليت‌ها و خصوصيات منحصربفرد خود در حل مشكلات و رفع محدوديت‌هاي قبلي، افزايش كارآمدي فرآيندها و فراهم آوردن بستر پردازش قدرتمند و يكپارچه استفاده شود. 

4,000 تومان