4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21332
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1793
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله نگرش كلي بر تغذيه

دانلود مقاله نگرش كلي بر تغذيه

0 1.8k
دانلود مقاله نگرش كلي بر تغذيه

با دانلود مقاله در مورد نگرش كلي بر تغذيه در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله نگرش كلي بر تغذيه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله نگرش كلي بر تغذيه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد نگرش كلي بر تغذيه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

 عمل مواد مذکور در فعل وانفعالات بیولو ﮋیکی بدن و بالاخره دفع انها صحبت می کند . مواد مغذی موجود در غذا اجزاء شیمیای تشکیل دهند ه غذا یی هستند که در بدن سه نقش عمده ایجاد انر ﮋی ، تنظیم اعمال بدن ، و یا عمل رشد و ترمیم بافتهای بدن را بعهده دارند .

علم تغذیه علم نسبتا جوانی است که از سال 1634 شناخته شده است . مانند سایر علوم ، تغذیه نیز متکی به علوم دیگر از قبیل شیمی ، میکروبیولو ﮋ ی ، فیزیولو ﮋی ، پزشکی و بالاخره بیولو ﮋی سلولی است .

اگر چه مطا لعات شکل یافته بر روی تغذیه در قرن بستم شروع شد ولی چندین ازمایش تجربی بر روی این موضوع مربوط به قبل از این دوره می باشد . شنیدر SCHNEIDER تاریخچه تغذیه را به سه عصر : طبیعی ، تجزیه شیمیای ،بیولو ﮋی تقسیم کرده است .

عصر سلولی یا مولکولی را نیزمی توان به سه عصر قبلی اضافه کرد ، در این عصر تاکید بیشتری بر روی مطالعه تغذیه به داخل سلولی شده است

4,000 تومان