4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21012
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1780

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد کاربرد انواع ترکيبات اروماتيک در صنايع غذايي

دانلود تحقیق در مورد کاربرد انواع ترکيبات اروماتيک در صنايع غذايي

0 1.8k
دانلود تحقیق در مورد کاربرد انواع ترکيبات اروماتيک در صنايع غذايي

با دانلود تحقیق در مورد کاربرد انواع ترکيبات اروماتيک در صنايع غذايي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کاربرد انواع ترکيبات اروماتيک در صنايع غذايي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کاربرد انواع ترکيبات اروماتيک در صنايع غذايي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کاربرد انواع ترکيبات اروماتيک در صنايع غذايي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

 ترکيبات آروماتيک يک سري ترکيباتي هستند که در صنايع غذايي بسيار حائز اهميت هستند و معمولأ در حين انجام واکنشهاي شيميايي و بيو شيميايي مواد غذايي بوجود مي آيند و همچنين در مواد غذايي مختلف بحالت طبيعي وجود دارند.

همانطور که از نام ترکيبات آروماتيک مي توان استنباط نمود اينست که ترکيبات مولد عطر و بو (آروما)در مواد غذايي هستند. و يعضأ عامل رنگ نيز هستند. به انواع مهم ترکيبات آروماتيک در مواد غذايي مي پردازيم.

1-کارامل

کارامل طي واکنش زير(caramelization) بوجود مي آيد:

1-        مرحله اول در دماي c800 ساکارز با از دست دادن يک مولکول آب و 5/4 % کاهش وزن تبديل به ماده اي بنام ايزوساکارازان مي شود.

2-        مرحله دوم: با 55 دقيقه حرارت دادن ساکارز با از دست دادن 2 مولکول آب و 9 % کاهش وزن تبديل به ماده اي به نام کارملان مي شود.

3-        مرحله سوم با 55 دقيقه حرارت دادن ساکارز و با از دست دادن 5/2 مولکول آب و 14% کاهش وزن تبديل به ماده اي به نام کارملن(caramelen) ميشود.


4,000 تومان