4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20963
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2133

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله حجاب‌ نمادي‌ از جنگ‌ تمدن‌ها

دانلود مقاله حجاب‌ نمادي‌ از جنگ‌ تمدن‌ها

0 2.1k
دانلود مقاله حجاب‌ نمادي‌ از جنگ‌ تمدن‌ها

با دانلود مقاله در مورد حجاب‌ نمادي‌ از جنگ‌ تمدن‌ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله حجاب‌ نمادي‌ از جنگ‌ تمدن‌ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله حجاب‌ نمادي‌ از جنگ‌ تمدن‌ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد حجاب‌ نمادي‌ از جنگ‌ تمدن‌ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

 چندي‌ است‌ كه‌ مسئله‌ي‌ حجاب‌ زنان‌ مسلمان‌ در غرب‌ محل‌ چالش‌ دو تمدن‌اسلام‌ و غرب‌ شده‌ است‌. اخيراً در چند كشور اروپايي‌ حجاب‌ را در مدارس‌ يا ادارات‌ دولتي‌ ممنوع‌ كرده‌اند و با انتشار صدها مقاله‌ در جرايد غربي‌ به‌ شدت‌حجاب‌ را مورد تاخت‌ و تاز قرار داده‌اند.

مسئله‌ي‌ حجاب‌ براي‌ اوّلين‌ بار نيست‌ كه‌ صحنه‌ي‌ هماوردي‌ تمدن‌ غرب‌ وتمدن‌ اسلامي‌ قرار مي‌گيرد، لااقل‌ در سه‌ كشور اسلامي‌ تركيه‌، افغانستان‌ و ايران‌ خودباختگان‌ سياسي‌ كه‌ از تمدن‌ شرقي‌ خود احساس‌ حقارت‌ مي‌كردند تنها راه‌جبران‌ عقب‌ماندگي‌هاي‌ ذهني‌ و عيني‌ را شبه‌مدرنيسم‌ مي‌دانستند؛ خصوصاً درايران‌ مسئله‌ي‌ حجاب‌ به‌ جدايي‌ آشتي‌ناپذير بين‌ نيروهاي‌ مذهبي‌ و پهلوي‌ها گرديد. قبل‌ از آن‌ نيز در دوره‌ي‌ مشروطيت‌ عده‌اي‌ از غرب‌زدگان‌ حجاب‌ اسلامي‌ رامورد تاخت‌ و تاز قرار دادند و آزادي‌ و بالندگي‌ زنان‌ را در بي‌حجابي‌ منحصرمي‌ديدند. آن‌ها ده‌ها مقاله‌ و هجونامه‌ را براي‌ بي‌اعتبار كردن‌ حجاب‌ اسلامي‌ منتشركردند و در مقابل‌ اسلام‌گرايان‌ ده‌ها رساله‌ در وجوب‌ حجاب‌ و پاسخ‌ به‌ شبهات‌پيرامون‌ آن‌ توليد كردند. 


4,000 تومان