4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20795
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1759

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله اهميت اقتصادي و جايگاه گلکاري در ايران

دانلود مقاله اهميت اقتصادي و جايگاه گلکاري در ايران

0 1.8k
دانلود مقاله اهميت اقتصادي و جايگاه گلکاري در ايران

با دانلود مقاله در مورد اهميت اقتصادي و جايگاه گلکاري در ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله اهميت اقتصادي و جايگاه گلکاري در ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله اهميت اقتصادي و جايگاه گلکاري در ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد اهميت اقتصادي و جايگاه گلکاري در ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

 اهميت تاريخي: قدمت کشت و كار و نگهداري گل‌ها در ايران شايد همزمان با شروع کشاورزي بوده است. با نگاهي به تاريخ و فرهنگ ايران بنظر مي‌آيد که همواره ايرانيان در زمينه موضوعات مرتبط با گل‌ها جايگاه خوب و ارزنده‌اي داشته‌اند.

اهميت اقتصادي: شايد قديمي‌ترين گلخانه‌هاي موجود در ايران كه در حال حاضر هم فعال هستند قدمتي در حدود 75 70 سال دارند. در حقيقت اهميت اقتصادي اين رشته، سابقه طولاني در ايران دارد. زماني كه بسياري از کشورها نامي در زمينه پرورش گل و گياه نداشته اند کشور ما با داشتن گلخانه‌هاي خوب و قابل قبول در زمان خود وضعيتي مناسب داشته است. کشت و كار پرورش گل‌هاي زينتي در ايران بعنوان يک رشته اقتصادي سابقه‌اي به قدمت احداث گلخانه‌ها ندارد اما از زمان‌هاي گذشته، گلخانه‌دارها کار تکثير و پرورش گياهان را براي سرگرمي، و گذران اوقات فراغت انجام مي‌دادند.


4,000 تومان