8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20463
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2272
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید

دانلود مقاله علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید

0 2.3k
دانلود مقاله علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید

همکار گرامی اگر به دنبال روش علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید هستید ما به شما دانلود این مقاله در تعداد صفحات 10 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب را پیشنهاد میکنیم.
جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

چکیده

تامین انرژی و مواد لازم برای فعالیت های ذهنی کودکان علاوه بر این که سلامت جسم آنها را تامین می کند، به آنها کمك می کند تا زمانی که در کلاس حضور دارند، بهترین بهره را ببرند و با تمرکز حواس بیشتر به یادگیری بهتر مطالب درسی اقدام نمایند. این انرژی را می توان از طریق صبحانه و هم از طریق تغذیههایی که در زنگ .   تفریح استفاده میشوند، به دست آورد  قاضی، 3143 توجه به تغذیه فرزندان از مهم ترین وظایف والدین است. اگر دانش آموز صبحانه نخورد و تغذیه مناسب در مدرسه به همراه نداشته باشد به دلیل پایین افتادن قند خون توانایی و شرایط لازم را برای یادگیری مطالب در مدرسه نخواهد داشت. اصولاً دانش آموزان به سه وعده غذایی اصلی و دو میان وعده در طول روز نیاز دارند و باید از تمامی گروه های غذایی شامل: شیر و لبنیات، گوشت، حبوبات، سبزیجات، میوه و گروه نان و غلات مصرف کنند. متخصصان تغذیه همواره به والدین توصیه می کنند که کودکان را به مصرف تنقلات سنتی مثل: نخودچی، کشمش، گردو ، بادام، پسته، گندم برشته، عدس برشته، توت خشك، انجیر خشك و برگه ها تشویق کنند....


8,000 تومان