8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20425
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2846
  • تعداد فروش: 5

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم داستان

دانلود مقاله رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم داستان

0 2.8k
دانلود مقاله رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم داستان

با دانلود مقاله در‌مورد رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم داستان در تعداد صفحات 11 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما همکار گرامی هستیم.
جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم داستان را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم داستان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

مقدمه:

عواطف انسانی و حق شناسی دو مسئله ارزشمندی است که برای رعایت احترام به والدین کافی است، ولی از آن جهت که در مکتب اسلام روی مسائلی که عقل در آن استقلال دارد و عاطفه هم آن را در می یابد به عنوان تاکید حکم دارد و سکوت را ناروا می داند و در مسئله احترام والدین تاکید زیادی دارد که در جای دیگر کمتر دیده می شود.

ان جاهداک علی ان تشرک بی ما « : در قرآن کریم سوره لقمان آیه 15 می فرماید حتی اگر پدر و مادر کافر »ً لیس لک به علم فلا تطعهما و صاحبهما فی الدنیا معروفا لو علم الله شیئاً هو ادنی من « : باشند، احترام آن ها لازم است. امام صادق  ع   می فرمایند اگر » اف لنهی عنه و هو من ادنی العقوق ان ینظر الرجل الی والدیه فیحد نظر الیهما چیزی کمتر از اف وجود داشت، خداوند از آن نهی می کرد. اف کمترین اظهار ناراحتی است و این حداقل مخالفت و بی احترامی نسبت به پدر و مادر است...


8,000 تومان