8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20420
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2029

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله اجرای طرح عفاف وحجاب

دانلود مقاله اجرای طرح عفاف وحجاب

0 2k
دانلود مقاله اجرای طرح عفاف وحجاب

فرهنگی گرامی اگر شما هم بدنبال مقاله ای در‌مورد اجرای طرح عفاف وحجاب هستید ما به شما این فایل را در تعداد صفحات 13 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب پیشنهاد میکنیم.
جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد اجرای طرح عفاف وحجاب ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله اجرای طرح عفاف وحجاب را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:اجرای طرح عفاف وحجاب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

چشم انداز

ماموریت اصلی آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه ها و شرایط و امکانات جهت رشد وشکوفایی همه جانبه شخصیت دانش آموزان و رساندن آنان به حیات طیبه می باشد. اما نباید از این غافل شد که تعلیم و تربیت امری تدریجی، تعاملی و یکپارچه است. امروزه ویژگی مهم سازمان ها تغییر و تحول سریع است و همین امر آموزش همسان را به دلیل کمبود » مدیریت تجربه « فرصت و هزینه کافی برای برنامه ریزان سخت نموده است. البته سیستم می تواند روشی برای برون رفت از این مشکل باشد. وجود الگوها، خلاقیت ها و تجربه های مفید دست اندرکاران تعلیم و تربیت و شناسایی وکاربست آن در رشد و تربیت دانش آموزان نقش عمیق، بی بدیل و تسهیل کننده ای خواهد داشت. بدیهی است بکارگیری تجربیات دیگران از هزینه های مضاعف جلوگیری خواهد نمود.اما متاسفانه در قلمرو پژوهش های علوم اجتماعی و انسانی در خصوص مستندسازی تجربیات اقدامات موثری بعمل نیامده است و در این زمینه کمتر می توان رد پای ابتکارات،تجاربیات و خلاقیت های برخاسته از دل مدارس را یافت که به مرحله اجرا و فعلیت رسیده باشد....


8,000 تومان