8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20128
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2275
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن را در دانش آموزم علی رضا از بین ببرم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن را در دانش آموزم علی رضا از بین ببرم؟

0 2.3k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن را در دانش آموزم علی رضا از بین ببرم؟

جهت دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن را در دانش آموزم علی رضا از بین ببرم؟ با قیمت بسیار مناسب با ما همراه باشید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن را در دانش آموزم علی رضا از بین ببرم؟ با مشخصات 25 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن را در دانش آموزم علی رضا از بین ببرم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن را در دانش آموزم علی رضا از بین ببرم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

بيان مسأله

یکی از باورهای رایج این است که فشارهای عصبی و تنش های روزانه موجب ناخن جویدن در کودکان و نوجوانان می شود، این باور که تا حد زیادی نیز درست است موجب شده گروهی از روان شناسان بر این باور باشند که نفس «جویدن ناخن» عادتی زشت و ناپسند نیست، بلکه تنها راهکاری برای رهایی از تنش و استرس در کودک است.

عصبانیت بیش از حد ناشی از فشارهای روحی و اضطراب برای تسکین ناراحتی ها، دلواپسی و تضاد های فکری، بلا تکلیفی به خاطر درگیری با والدین، امتحانات، پاسخ دادن به معلم، تماشای فیلم های ترسناک، تقلید از دیگران، والدین، دوستان،هیجان بیش از حد و عکس العمل خصومتی در مقابل والدین و دیگران از دیگر علل جویدن ناخن محسوب می شود.

در واقع علت اصلی آن اضطراب است معمولا وقتی که کودک در محیط های نا امنی قرار بگیرد، دچار اضطراب شده و برای کاهش آن به این عادت متوسل می شود. این گزارش می افزاید: این اختلال در خانواده هایی که بین پدر و مادر اختلاف وجود داشته باشد و یا برای تربیت کودکان از تنبیه بدنی استفاده می کنند بیشتر دیده می شود.بر اساس این گزارش، تحقیر و تنبیه نکردن کودک بخاطر این عادت و بی تفاوتی نسبت به آن، تصحیح محیط نا امن خانوادگی و جلوگیری از مشاهده صحنه ها و فیلم های اضطراب آور، تشویق و جایزه دادن به ازای هر بار ناخن کوتاه کردن، آغشته کردن ناخن های کودک به روغن بادام تلخ و اشتغال دست های کودک در اوقات فراغت توسط کاردستی و بازی های سرگرم از جمله راه های درمان ناخن جویدن و یا مكیدن انگشت است....


8,000 تومان