8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20119
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1531
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل دیر آمدن به کلاس آرمیتا دانش آموز پایه دوم را از بین ببرم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل دیر آمدن به کلاس آرمیتا دانش آموز پایه دوم را از بین ببرم؟

0 1.5k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل دیر آمدن به کلاس آرمیتا دانش آموز پایه دوم را از بین ببرم؟

همکار گرامی اگر میخواهید بدانید چگونه توانستم مشکل دیر آمدن به کلاس آرمیتا دانش آموز پایه دوم را از بین ببرم؟ این فایل را با قیمت مناسب دانلود کنید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل دیر آمدن به کلاس آرمیتا دانش آموز پایه دوم را از بین ببرم؟ با مشخصات 25 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم مشکل دیر آمدن به کلاس آرمیتا دانش آموز پایه دوم را از بین ببرم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل دیر آمدن به کلاس آرمیتا دانش آموز پایه دوم را از بین ببرم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

کودکان بی میل به مدرسه و کلاس گریز  اغلب تمایل دارند در آغوش والدین‌شان باشند، آنها را سایه به سایه دنبال کنند و شب‌ها کنار آنها یا درست پشت در اتاق خواب آنها بخوابند. در کودکان بزرگ‌تر شکایت‌های جسمانی خاص یا اظهار ناراحتی عمومی در مدرسه متداول است و معمولا باعث می‌شود کودک به خانه بازگردانده شود. کودکان مبتلا هنگام جدایی از والدین خود بی‌تاب می‌شوند و به هر عذر و بهانه‌ای متوسل می‌شوند تا دوباره پیش پدر و مادرشان برگردند. عملکرد تحصیلی این دسته از کودکان به خاطر درخواست‌های مکرر برای خارج شدن از کلاس درس، نگرانی‌شان نسبت به جدایی از والدین و غیبت‌های مکرر از مدرسه پایین است. درواقع می‌‌توان گفت با توجه به این که اضطراب جدایی در 9 تا 18 ماهگی بهنجار است، اختلال اضطراب جدایی به این دلیل ایجاد می‌شود که کودک نتوانسته این مرحله رشدی را با موفقیت پشت سر بگذارد یا بر اثر استرس، به مراحل قبلی رشد برگشته است. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهند اختلال اضطراب جدایی می‌تواند پیش‌درآمدی برای اختلال وحشت‌زدگی یا هراس از مکان‌های باز در بزرگسالی باشد. بالا بودن شیوع اختلال اضطراب جدایی بین فرزندان مادرانی است که اختلال اضطرابی و افسردگی دارند و بالا بودن شیوع آن بین خواهر و برادرهای کودکانی است که اختلال اضطراب جدایی دارند.همچنین محققان دریافته‌اند که کودکان مبتلا به این اختلال بشدت در معرض خطر ابتلا به هراس اجتماعی هستند که در آن وضعیت‌های اجتماعی (برای مثال معاشرت با غریبه‌ها، قرار گرفتن در موقعیت‌هایی که انسان را دستپاچه می‌کنند و...)‌، اضطراب‌زا می‌شوند. چنین به نظر می‌رسد که پسرانی که مادرانشان مریض هستند در برابر این اختلال آسیب‌پذیرتر از دیگرانند.ظاهرا آنها به گونه‌ای غیرعادی به مادرانشان متکی هستند و بیش از اندازه نگران حال آنها می‌باشند. در بسیاری موارد این کودکان، مستعد پاره‌ای ناراحتی‌های عاطفی هستند و هراس از مدرسه تنها یکی از اشکال متعددی است که حالت رکود و شکست را منعکس می‌کند.

به گفته روانشناسان متخصص اگر متوجه شدید فرزندتان وقتی حرف مدرسه می شود افسرده یا مضطرب      می شود ، خودش را به مریضی می زند تا مدرسه نرود و در خانه بماند، در مدرسه مدام از اتاق بهداشت یا دفتر سر در می آورد یا عمدا از صحبت کردن درباره بخش بزرگی از اتفاقات مدرسه سر باز می زند باید مراقب باشید....


8,000 تومان