8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20113
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1981
  • تعداد فروش: 5

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم محسن دانش آموز دیرآموزم را به درس خواندن علاقه مند سازم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم محسن دانش آموز دیرآموزم را به درس خواندن علاقه مند سازم؟

0 2k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم محسن دانش آموز دیرآموزم را به درس خواندن علاقه مند سازم؟

دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم محسن دانش آموز دیرآموزم را به درس خواندن علاقه مند سازم؟ با قیمت بسیار مناسب را به شما همکاران گرامی پیشنهاد میکنیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم محسن دانش آموز دیرآموزم را به درس خواندن علاقه مند سازم؟ با مشخصات 41 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم محسن دانش آموز دیرآموزم را به درس خواندن علاقه مند سازم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم محسن دانش آموز دیرآموزم را به درس خواندن علاقه مند سازم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:41 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

دانش آموزان دیرآموز در مقایسه با کودکان عادی دارای رفتارهای سازشی ضعیف تر و قابلیت یادگیری کمتری هستند. این گروه به سبب رشد کم ذهنی قادر به فراگیری مطالب و حل مسایل در سطح افراد عادی و همسن و سال خود نیستند. در میان گروه های عقب مانده ذهنی دیرآموزان بالا ترین درجه رشد ذهنی را دارند و در عین حال بزرگ ترین گروه از گروه های عقب مانده ذهنی را تشکیل می دهند و بهره هوشی آنان حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد است و درصد قابل توجه ای از جمعیت دانش آموزان مدرسه رو که معمولا نمی توانند در تحصیل و یادگیری مطالب همگام با سایر همکلا سان خود پیش بروند از این گروهند. دیرآموزان ۱۰ تا ۱۴ درصد از جامعه دانش آموزی را شامل می شوند. بعضی مولفان ویژگی های شناختی دانش آموزان دیرآموز را چنین ذکر کرده اند.

▪ ویژگی های شناختی دانش آموزان دیرآموز

- در درک مفاهیم یادگیری مطالب، کندتر از متوسط شاگردان کلا س هستند

- در تشخیص روابط پیچیده ضعیف اند

- از درک مفاهیم انتزاعی عاجزند

- برای یادگیری مطالب درسی به تمرین بیشتری نیاز دارند

- دامنه معلومات عمومی آنان نسبت به همسالا ن خود محدودتر است

- نسبت به همسالا ن خود خزانه لغات محدودتری دارند و از دستور زبان ساده ای که ویژه دانش آموزان کوچک تر است استفاده می کنند

- در خواندن و فهمیدن کتاب های درسی با مشکل مواجهه اند

- در انجام تکالیف درسی معمولا دو تا سه سال از همسالا ن خود عقب ترند...


8,000 تومان