8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20070
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1915
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان بی حجاب پایه ششم را مشتاق به رعایت حجاب کنم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان بی حجاب پایه ششم را مشتاق به رعایت حجاب کنم؟

0 1.9k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان بی حجاب پایه ششم را مشتاق به رعایت حجاب کنم؟

بهترین فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم دانش آموزان بی حجاب پایه ششم را مشتاق به رعایت حجاب کنم؟ با قیمت بسیار مناسب را فقط از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان بی حجاب پایه ششم را مشتاق به رعایت حجاب کنم؟ با مشخصات 33 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم دانش آموزان بی حجاب پایه ششم را مشتاق به رعایت حجاب کنم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان بی حجاب پایه ششم را مشتاق به رعایت حجاب کنم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

اهمیت و ضرورت پژوهش

اگر پاکدامنی را گوهری بدانیم، با هزار چشم باید مراقبش باشیم. اگر رشته‌ی مروارید را در کمد و صندوق نگذارند و درِ آن را محکم نبندند،‌گم می‌شود. اگر در مقابل پنجره‌ی خانه، توری نزنند از نیش پشه ها و مزاحمت مگس ها در امان نخواهند بود.

«حجاب» وسیله ای برای پیشگیری از نیش ها و آسیب هاست.

وقتی شما راه ورود پشه را می بندید، خود را «مصون» ساخته اید نه «محدود» و نه «زندانی»!

حجاب نه زندان بلکه قلعه است. آنان که حجاب را بر می گزینند،‌می‌خواهند «گوهر‌عفاف» خود را از تاراج، مصون نگه دارند. این کار را با اختیار و انگیزه انجام می‌دهند و برگزینش خود هم می‌بالند؛ چون راهی می‌پویند که به ایمنی خودشان و حفظ سرمایه‌شان منتهی شود.

بانوان با حجاب ، قلعه نشینانی برخوردار از سرمایه و گوهر عفاف اند که برای «صیانت» خود از دستبرد مهاجمان، به «دژ حجاب» پناهنده شده اند.

«عفاف» هم گوهری درونی است هم جلوه‌ای بیرونی.

پوششی که اسلام برای دختران مقرر کرده است به این منظور نیست که جلوی فعالیت های اجتماعی آنان را بگیرد و از خانه بیرون نروند. پوشش دخترها در اسلام، این است که دختر در معاشرت خود با پسران، بدن خود را به جر صورت و دست‌ها بپوشاند و به جلوه‌گری و خودنمایی نپردازد.

حقیقت این است که در مسئله‌ی پوشش که در روابط دختران و پسران در جامعه به عنوان یک عامل مؤثر مطرح است، یک پرسش جدی پیش روی ماست:

آیا برای خود دختر بهتر است که پوشیده در اجتماع ظاهر شود یا نه؟...


8,000 تومان