8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20049
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1655

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی علاه مند کردن به کمک محتوا سازی و پاورپوینت دانش آموزان به یادگیری لغات انگلیسی

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک محتوا سازی و پاورپوینت دانش آموزانم را به یادگیری لغات انگلیسی علاقه مند کنم؟

0 1.7k
دانلود اقدام پژوهی علاه مند کردن به کمک محتوا سازی و پاورپوینت دانش آموزان به یادگیری لغات انگلیسی

جهت دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم به کمک محتوا سازی و پاورپوینت دانش آموزانم را به یادگیری لغات انگلیسی علاقه مند کنم؟ با قیمت بسیار مناسب همراه ما باشید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک محتوا سازی و پاورپوینت دانش آموزانم را به یادگیری لغات انگلیسی علاقه مند کنم؟ با مشخصات 28 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم به کمک محتوا سازی و پاورپوینت دانش آموزانم را به یادگیری لغات انگلیسی علاقه مند کنم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک محتوا سازی و پاورپوینت دانش آموزانم را به یادگیری لغات انگلیسی علاقه مند کنم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

چکیده:

تحقیق حاضر در سال تحصیلی  96-1395 در کلاس ....پایه دهم آموزشگاه …… متوسطه دوم   و با فراوانی ....... نفر دانش آموز انجام شده است .مساله ی مورد نظر بی علاقگی و کم کاری دانش آموزان در آموزش و یاد گیری واژگان و درک مفاهیم زبان انگلیسی بوده و هدف از انجام این پژ و هش ،افزایش میزان علاقه  مندی دانش آموزان پایه ی دهم به درس زبان انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم آن بوده است.

بر این اساس ، پژو هشگر با استفاده از روش های علمی از منابع گوناگون تحقیق مانند : مدیر، همکاران، دانش آموزان، کتابها ، مجلات و اینترنت به تجزیه و تحلیل آنها جهت شناسایی عوامل موثر در ایجاد مساله و یافتن راه حل های پیشنهادی پرداخت.سپس به انتخاب چندین راه کار عملی از میان راه حل های پیشنهادی پرداخته و پس از اعتبار بخشی توسط گروه پژوهش ، به اجرای آنها اقدام نمود که عبارت بودند از: استفاده از پاور پوینت و محتوا سازی ، فلش کارت ها همرا با تصاویر ،اجرای نمایش متون انگلیسی کتاب درسی ،تکرار و تمرین واژ ه ها در قالب متن های مختلف . لازم به ذکر است ، بعد از اجرای راه حل های فوق ، پژوهشگر توانست تا فراوانی دانش آموزان علاقه مند به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی را از 30 درصد به 70 درصد برساند. در پایان این نتیجه به دست آمد که استفاده از روش های متنوع تدریس، توجه به تفاوت های فردی و نیازها و علایق آن ها و تقویت حافظه ی دیداری و شنیداری در بالا بردن میزان علاقه به یادگیری درک مفاهیم انگلیسی موثر بوده است...


8,000 تومان