8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19954
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2740
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی تناسب اندام را با انجام فعالیت های ورزشی روزانه و تغذیه مناسب

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم تناسب اندام را با انجام فعالیت های ورزشی روزانه و تغذیه مناسب برای دانش آموزم به ارمغان بیاورم؟

0 2.7k
دانلود اقدام پژوهی تناسب اندام را با انجام فعالیت های ورزشی روزانه و تغذیه مناسب

با دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم تناسب اندام را با انجام فعالیت های ورزشی روزانه و تغذیه مناسب برای دانش آموزم به ارمغان بیاورم ؟ با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم تناسب اندام را با انجام فعالیت های ورزشی روزانه و تغذیه مناسب برای دانش آموزم به ارمغان بیاورم ؟ با مشخصات 28 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم تناسب اندام را با انجام فعالیت های ورزشی روزانه و تغذیه مناسب برای دانش آموزم به ارمغان بیاورم ؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم تناسب اندام را با انجام فعالیت های ورزشی روزانه و تغذیه مناسب برای دانش آموزم به ارمغان بیاورم ؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

مقدمه

بر اساس آمار وزارت آموزش و پرورش، 85 درصد از بوفه های مدارس کشور اصلاح تغذیه ای شده اند به گونه ای که در گذشته شاهد فروش تغذیه های ناسالم بودیم، اما خوشبختانه هم اکنون شاهد عرضه اغذیه های سالم در سطح بوفه های سطح مدارس هستیم.ولی باز هم می بایست توجه بیشتری به این قضیه بشود.

زیرا در آینده مشکلات زیادی برای حوزه بهداشت و درمان ایجاد خواهد کرد بنا بر این  باید در پیشگیری از شیوع بیماری های غیرواگیر ناشی از چاقی و اضافه وزن در دانش آموزان اقدام کنیم.

به همین منظور حدود 3 ماه پیش تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش آموزان و توانمندسازی آنها و خانواده های آنها به امضاء رسیدکه تسهيل دسترسي دانش آموزان به وعده هاي غذايي سالم با نظارت بر پايگاه هاي تغذيه سالم مدارس و استانداردسازی و نظارت بر پایگاه های تغذیه سالم مدارس و تسهيل مشاوره تغذيه اي و اجراي برنامه مكمل ياري آهن و ويتامين D یکی از مفاد تفاهم نامه وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش است.

: با توجه به اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است، هم اکنون شاهد اختصاص حداکثر بودجه های سلامت کشور به بخش بهداشت نسبت به سال های قبل هستیم.وبا اشاره به رشد روز افزون  کم تحرکی و چاقی دربین دانش آموزان از معلمان ورزش خواست برای ارتقای سطح سلامت دانش آموزان تلاش کنند.

دبیران تربیت بدنی مانند خود من  تغذیه نامناسب و  رشد روزافزون بازیهای رایانه ای را از عوامل کم تحرکی دانش اموزان دانست و بعضا  رقابت های تحصیلی دانش آموزان ، خانواده ها ومدارس نیز،  دانش آموزان را بیشتر مشغول درس نموده و از تحرک آنان کاسته است...


8,000 تومان