8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19829
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2468

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس شیمی پایه دوازدهم درس صابون‌های سنتی پاک‌کننده‌های خورنده

دانلود طرح درس شیمی پایه دوازدهم درس صابون‌های سنتی پاک‌کننده‌های خورنده

0 2.5k
دانلود طرح درس شیمی پایه دوازدهم درس صابون‌های سنتی پاک‌کننده‌های خورنده

همکار عزیز پایه دوازدهم دانلود فایل طرح درس شیمی با موضوع درس صابون‌های سنتی پاک‌کننده‌های خورنده را با قیمت بسیار مناسب به شما پیشنهاد میکنیم.این فایل طرح درس صابون‌های سنتی پاک‌کننده‌های خورنده در تعداد صفحات 7 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس صابون‌های سنتی پاک‌کننده‌های خورنده را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس شیمی پایه دوازدهم درس صابون‌های سنتی پاک‌کننده‌های خورنده انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس شیمی پایه دوازدهم درس صابون‌های سنتی پاک‌کننده‌های خورنده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

روش ایجاد و تداوم انگیزه فعالیت معلم: برای ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان جهت یادگیری اهداف آموزشی مورد نظر در این جلسه، نمونه‌هایی از صابون آشتیانی (موجود در بازار اراک که اکثر دانش‌آموزان با آن آشنا هستند). صابون گوگرددار و یک قوطی پودر شوینده محتوی نمک‌های فسفات روی میز قرار داده شد. این صابون‌ها و پودر شوینده توسط گروه معلم‌یار تهیه شده بودند و پس از حضور و غیاب بر روی میز دبیر قرار داده شدند. موضوع درس بر روی تخته توسط دبیر نوشته می‌شود. تصاویری توسط دیتا بر روی تخته هوشمند نمایش داده شد که مربوط به کارگاه تولید صابون و مراحل تهیه آن بود.
فعالیت دانش‌آموزان:
1. به تماشای تصاویر نمایش داده شده و مواد موجود در روی میز دبیر می‌پردازند. (هوش بصری و مکانی)
2. با اعضای گروه خود و دبیر ارتباط برقرار کرده و همکاری می‌کنند. (هوش میان‌فردی)
3. به بحث و گفتگو در مورد موضوع درس می‌پردازند. (هوش لفظی و زبانی)
تاکتیک‌های آغاز کننده برای ایجاد انگیزه و حفظ آن در طول تدریس بدین قرار است:
مشاهده: نمایش مواد، تصویر، انجام آزمایش، مشاهده پاورپوینت
سوال آفرینی: پرسیدن سوالهای تفکر برانگیز و تشویق دانش‌آموزان به پرسیدن سوال و ایجاد شور و شوق برای دستیابی به جواب آنها و برانگیختن حس کنجکاوی دانش‌آموزان.
تعیین حدود انتظارات: تعینی هدف و پرسیدن سوالهای مشخص در راستای اهداف کلاس.
رقابت: ایجاد رقابت برای جواب دادن به سوالها با داوطلب شدن گروهها برای پاسخگویی، در طول تدریس مانع کمرنگ شدن انگیزه در طول تدریس خواهد شد.


8,000 تومان