8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19515
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1950
  • تعداد فروش: 7

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس اجتماعی پنجم ابتدایی درس 12 کشور های همسایه ایران (2)

دانلود طرح درس اجتماعی پنجم ابتدایی درس 12 کشور های همسایه ایران (2)

0 2k
دانلود طرح درس اجتماعی پنجم ابتدایی درس 12 کشور های همسایه ایران (2)

همکار عزیز پایه پنجم در اینجا بهترین فایل طرح اجتماعی با موضوع درس کشور های همسایه ایران (2) را با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.این فایل طرح درس اجتماعی کشور های همسایه ایران (2) در تعداد صفحات 11 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس کشور های همسایه ایران (2) را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس اجتماعی پنجم کشور های همسایه ایران (2) انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس اجتماعی پنجم درس 12 کشور های همسایه ایران (2)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

ایجاد انگیزه :

تصویری از یک هواپیما مسافربری و نقشه ی ایران را روی تخته سیاه نصب کرده و از فراگیران می خواهیم که آمادگی خود را در سفر با این وسیله اعلام دارند و به آنان می گوییم که می خواهیم یک سفر خیالی به کشورهای همسایه ی ایران داشته باشیم همه چشم ها را بسته و با هم سوار هواپیما شده و بر فراز آسمان پرواز کرده و وقتی به کشور مورد نظر رسیدیم چشم ها را باز کرده و از هواپیما پیاده شده و به گشت و گذار در آن کوشر می پردازیم. (به این ترتیب علاقه ی دانش آموزان با این تخیل بر انگخیته می شود)

ارایه ی درس :

گام اول : پس از راهبرد آزمون ورودی و ایجاد انگیره به فراگیران می گوییم درس امروز راجع به کشورهای همسایه ی ایران است می خواهیم اطلاعاتی در مورد آن کشورها به دست آوریم برگه های از پیش تهیه شده مانند نمونه ذیل را که در آن در مورد مشخصات کشورهای همسایه ی ایران (تکریه، عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، آذربایجان و ترکمنستان) نوشته شده است. در بین تیم ها توزیع می کنیم و افراد در تیم ها به مطالعه ی موارد ذکر شده جهت شناسایی کشورهای همسایه ی ایران می پردازند. سپس آموزگار دانش آموزانی می خواهد که نام کشورهای همسایه را روی تخته سیاه لیست نماید .


8,000 تومان