8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19450
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1992
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس فارسی چهارم ابتدایی درس 17 مدرسه هوشمند

دانلود طرح درس فارسی چهارم ابتدایی درس 17 مدرسه هوشمند

0 2k
دانلود طرح درس فارسی چهارم ابتدایی درس 17 مدرسه هوشمند

همکار عزیز پایه چهارم دانلود فایل طرح درس فارسی با موضوع درس 17 مدرسه هوشمند را با قیمت بسیار مناسب به شما پیشنهاد میکنیم.این فایل طرح درس فارسی مدرسه هوشمند در تعداد صفحات 4 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس مدرسه هوشمند را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس فارسی چهارم مدرسه هوشمند انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس فارسی چهارم درس 17 مدرسه هوشمند

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

در این روش اعضای گروه پیشنهاد می شود،

اعضای گروه تشکیل گروه:

تقسیم محتوا (درس) به چند قسمت تقریبا مساوی تقسیم می شود. گروه بندی به این صورت است که تعداد اعضای هر گروه باید با تعداد قسمت های درس برابر باشد. مثلا اگر ما درس را 5 قسمت کرده اید، گروه ها باید 5 نفره باشند. گروه ها را متناسب با موضوع درس نام گذاری و یا از افراد گروه می خواهیم برای گروه خود نامی انتخاب کنند.

1-هر فراگیر فقط بخش مطالعه شده خود را مطالعه می کند. باید اطمینان حاصل کرد که آن ها حقیقتا مطلب را از یکدیگر یاد می گیرند، نه از مطالعه کل بخش ها.

2- به دانش آموزان اطلاع داده می شود که میزان یادگیرشان توسط آزمونی که تمام بخش ها را در بر می گیرد، سنجش می شود، اگر کارایی تیم کامل باشد هر فراگیر درک کاملی از کل موضوع خواهد داشت.


8,000 تومان