8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19401
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2079

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس اجتماعی چهارم ابتدایی درس 14 سفری به شهر باستانی کرمانشاه

دانلود طرح درس اجتماعی چهارم ابتدایی درس 14 سفری به شهر باستانی کرمانشاه

0 2.1k
دانلود طرح درس اجتماعی چهارم ابتدایی درس 14 سفری به شهر باستانی کرمانشاه

همکار عزیز پایه چهارم بهترین فایل طرح درس اجتماعی با موضوع درس 14 سفری به شهر باستانی کرمانشاه را با قیمت بسیار مناسب فقط و فقط از سایت ما دانلود کنید.این فایل طرح درس اجتماعی سفری به شهر باستانی کرمانشاه در تعداد صفحات 4 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس سفری به شهر باستانی کرمانشاه را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس اجتماعی چهارم سفری به شهر باستانی کرمانشاه انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس اجتماعی چهارم درس 14 سفری به شهر باستانی کرمانشاه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

قبل از شروع درس، برای آماده سازی، از یکی از دانش آموزان بخواهید تا داستان پویا، محسن، علی رضا و توماس را خلاصه توضیح دهد. دانش آموران به توضیحات یکی از دانش آموزان گوش می دهند.

با صدایی رسا و بلند ادامه ی داستان را بخوانید. به بچه ها توضیح دهید که در شهر کرمانشاه آثار بسیاری از دوره حکومتهایی چون هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیا، وجود دارد. نظر دانش آموزان را به سنگ نگاره ی تاجگذاری پادشاه ساسانی (ص 59 ) جلب نمایید. از طاق بستان صحبت کنید و درباره ی بوجود آمدن سلسله ی ساسانیان توضیح دهید. بچه ها به خواندن ادامه داستان توسط معلم گوش می کنند؛ به تصویر سنگ نگاره ی توجه می کنند.


8,000 تومان