30,000 تومان
  • فروشنده : درس پژوهی 1400

  • کد فایل : 7283
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 3067
  • تعداد صفحات : 25
  • تعداد فروش: 8
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود سناریو درس پژوهی ضرب اعداد دورقمی دریکدیگر ریاضی چهارم دبستان

سناریو درس پژوهی ضرب دوعدد دورقمی

0 3.1k
دانلود سناریو درس پژوهی ضرب اعداد دورقمی دریکدیگر ریاضی چهارم دبستان
دانلود سناریو درس پژوهی ضرب اعداد دورقمی دریکدیگر ریاضی چهارم دبستان
فرمت فایل word
تعداد صفحات 69صفحه
شرحی مختصر از فایل :
- هدف کلی: آموزش ضرب دو عدد دو رقمی
اهداف جزئی
آشنایی دانش آموزان با مفهوم ضرب اعداد دو رقمی
تقویت مهارت دانش آموزان در ضرب کردن دو عدد دو رقمی
اهداف رفتاری: مهارت ذهنی
تمیز دادن: دانش آموز فرق بین جمع اعداد و ضرب آنها را درک کند و فرق بین ضربهای یک رقمی و دو رقمی را بفهمد.
مفاهیم محسوس (مجسم) لمس کردن شاخه گلی که در اختیار آنها قرار می گیرد و شمردن شکوفه های آن.
مفاهیم ملموس (انتزاعی) روش پیدا کردن عدد شکوفه های کل دانش آموزان و انجام ضرب آنها.

محتوا و فهرست مطالب در درس پژوهی ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر ریاضی پایه چهارم ابتدایی :
  1. چکیده
  2. جدول مشخصات اعضای تیم
  3. مرامنامه تیم درس پژوهی
  4. برنامه عمل تیم درس پژوهی
  5. جدول برنامه ریزی فرآیند درس پژوهی
  6. فهرست زمان بندی جلسات درس پژوهی
  7. مقدمه
  8. بیان مسئله
  9. انتخاب موضوع
  10. بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
  11. تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله
  12. جدید و علمی بودن مسئله
  13. تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
  14. گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
  15. توجه به تفاوت ها فردی
  16. استفاده از فناوریهای روز وتدریس های برتر آموزشی
  17. بیان دلیل راهکار انتخابی
  18. گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
  19. توجه به تفاوت های فردی
  20. معنادار کردن یادگیری
  21. توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی
  22. همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی
  23. روش های نوین تدریس
  24. تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)
  25. بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس
  26. تعیین فعالیت های متناسب با راه کار
  27. معنادار کردن یادگیری از طریق مجسم، نیمه مجسم و مجرد
  28. توجه بر عوامل انگیزش و نگرش در کلاس درس
  29.  همراه نمودن دانش آموزان در   سازه های آموزشی
  30.  استفاده از روش های نوین تدریس
  31.  استفاده از تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی) به منظور یادگیری عمیق و ماندگار در دانش آموزان
  32.  مدیریت بیشتر زمان
  33. بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس
  34.  ایجاد احساس تعهد در دانش آموزان به قواعد بنیادی کلاس
  35. تعیین هدف
  36. طراحی واحد یادگیری
  37. استخراج ایده کلیدی
  38. دانش آموزان پس از تدریس مبحث اسید و باز  در قرآن پایه ششم
  39. طراحی ملاک های شایستگی و سطوح هریک از آنها
  40. تنظیم سطوح ملاک ها

محتواهای موجود پیرامون طرح درس شماره ۱ در درس پژوهی ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر ریاضی پایه چهارم ابتدایی

  1. طرح درس شماره ۱
  2. ملزومات اجرای تدریس شماره ۱
  3. تقسیم کار و تعیین نقش اعضای تیم درس پژوهی در تدریس شماره ۱
  4. نقد و ارزیابی اجرای تدریس شماره ۱ (بازاندیشی)
  5. الف) خود ارزیابی مجری
  6. ب) مشاهده گر فعالیت و واکنش های مدرس
  7. ج) مشاهده گر تطبیق درس و اجرای مدرس
  8. د)مشاهده گران فراگیران
  9. نمونه کاربرگ مشاهده گر بر تطبیق طرح درس و اجرای مدرس

ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

30,000 تومان