5,000 تومان
  • فروشنده : maghale

  • کد فایل : 27214
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1600

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق سخت افزار

دانلود تحقیق سخت افزار

0 1.6k
دانلود تحقیق سخت افزار
  دانلود تحقیق سخت افزار تعداد23 صفحه  آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی بصورت ورد قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد
نام فایل: دانلود تحقیق سخت افزار
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات: 23صفحه
قسمتی از فایل
دریافت

اغلب براي افراد مشکل است که تفاوت بين سخت افزار و نرم افزار را درک نمايند و اين به اين دليل است که اين دو موضوع در طراحي،ساخت وپياده سازي سيستم ها بسيار به هم وابسته اند . براي درک بهتر تفاوت بين آنها لازم است که ابتدا مفهوم BOIS  را درک کنيد.

 

 

BOISتنها کلمه اي است که مي تواند تمام درايورهايي را که در يک سيستم به عنوان واسط سخت افزار سيستم و سيستم عامل کار مي کنند ، را شرح دهد.

 

 

BOISدر حقيقت نرم افزار را به سخت افزار متصل مي نمايد . قسمتي از بايوس بر روي چيپ ROM  مادربرد و قسمتي ديگر بر روي چيپ کارتهاي وفق دهنده قرار دارد که FIRE WARE(يعني ميانه افزار يا سفت افزار)ناميده ميشود.

 

 

يک PC  مي تواند شامل لايه هايي (بعضي نرم افزاري و بعضي سخت افزاري ) باشد که واسط بين يکديگرند.

در اکثر اوقات شما مي توانيد يک کامپيوتر (PC) را به چهار لا يه تقسيم کنيد که هر کدام از لايه ها به زير مجموعه هايي کوچکتر تقسيم کنيم . در شکل  1-5  چهار لايه نمونه از يک PC  را مشاهده مي کنيد . هدف از اين نوع طراحي اين است که سيستم عامل ها و نرم افزار هاي مختلف بر روي سخت افزار هاي مختلف اجرا شوند (حالت مستقل از سخت افزار ) . شکل  1-5  نشان مي دهد که چگونه دو ماشين متفاوت با سخت افزار هاي مختلف که از يک نسخه بايوس استفاده مي کنند ، مي توانند انواع نرم افزارها و سيستم عامل هاي مختلف را اجرا کنند . بدين طريق دو ماشين با دو پردازنده مختلف، رسانه هاي ذخيره سازي متفاوت و دو نوع واحد گرافيکي و غيره ... ، يک نرم افزار را اجرا کنند.

در معماري اين لايه ها برنامه هاي کاربردي با سيستم عامل از طريق API(Application Program Interface) ارتباط برقرار مي کنند.

 


5,000 تومان