9,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 18618
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1540

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس پيام هاي آسماني

دانلود آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس پيام هاي آسماني

0 1.5k
دانلود آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم  به درس پيام هاي آسماني

با دانلود فایل آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس پيام هاي آسماني با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس پيام هاي آسماني با مشخصات 18 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.

نام فایل:آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس پيام هاي آسماني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قیمت فایل:9000 تومان

قسمتی از فایل:

چكيده :

مطالعات نشان می دهد در خانواده های مرفه و تحصیلکرده ، طلاق والدین آمار مردود شدن دانش آموزان در امتحانات پایانی سال را بیش از دو برابر افزایش می دهد .

در خانواده های کارگری و بویژه خانواده هایی که مادر خانواده سواد ندارد ، از هر دو بچه یک نفر ترک تحصیل می کند . همچنین در خانواده های کارمندی که مادری با سواد حضور دارد دانش آموزانی طلاق قبل از دریافت دیپلم مدرسه را ترک می کنند . البته هنوز به دقت مشخص نیست که آیا این شکست های تحصیلی ناشی از جدایی والدین و ضربه ناشی از طلاق است یا جو خانوادگی متشنج پیش از جدایی ، اما به هر حال آنچه مسلم است طلاق موضوعی صرفاً مربوط به بزرگ تر ها نیست و همیشه فرزندان را نیز به شدت تحت تاثیر قرار می دهد که باید به این موضوع ها نیز توجه جدی داشت .

اينجانب ..... دبير رشته ديني و عربي  سالهاست كه در آموزش و پرورش مشغول به تدريس هستم  . متأسفانه در اين مدّت  با شاگردان مشكل دار بسياري  مواجه بودم و هر سال با تجربه بيش از قبل سعي در رفع يا كاهش آن نموده ام . امسال هم مثل هر سال از بين دانش آموزم حدود ده نفر آن ها  داراي مشكل ضعيف يا حاد بودند كه در پي رفع نسبي هر يك برآمدم . شرح يكي ازموارد به اين صورت بود . محمد امين  پسري بي نظم و حواس پرتي بود كه با انجام حركات ناشي باعث اذيّت و آزار ديگران بود  . و در كلاس من (پيام هاي آسماني) توجهي به درس و كتاب نداشت.  من پس از مشاهده و مصاحبه با ديگران متوجّه از هم گسيختگي خانواده و محيط زندگي او شدم و با صحبت با مادر و ناپدري او و ديگران در پي رفع ناامني و ترس و اختلالات رفتاري و اخلاقي او بر آمدم . پس از مطالعه و بررسي  و همفكري باهمكاران و ديگران و درپيش گرفتن روش هاي مناسب موفّق به كاهش اختلالات رفتاري و اخلاقي او شدم .


9,000 تومان